הטעות "הקטנה" של מ' שעלתה לה 444,000 ש"ח
חברת הד-הנטינג פנתה למ' (= מנהלת מנוסה) בהייטק,
עם הצעה שאי אפשר לסרב לה.
חשוב לציין כי מ' מועסקת בתפקידים ניהוליים בחברת X מעל עשור,
בשנתיים האחרונות התחיל לכרסם בה חוסר שביעות רצון, ותחושה כי עליה לעשות שינוי.
יחד עם זאת "כלוב הזהב" ו"הנוחות" שיתקו אותה מלפעול בעניין.
מ' משחזרת כי כשנפגשה עם המעסיק הפוטנציאלי מספר פעמים,הבינה שהתפקיד מאד אטרקטיבי ונכון לה.
האתגרים בחברה היו מאד קרובים לאלו שייחלה לעצמה,האווירה הנעימה והשיחות הקולחות קרצו לה.
היא התחילה להרגיש את האדרנלין שוב, מעין התעוררות מתרדמת.
התהליך כפי שמ' מתארת היה נעים ונינוח, "היה יותר מדי טוב".
ומשהגיע השלב לדון בתנאים-
"משהו קרה לי, הרגשתי כמו בווגאס…"
מ' החליטה למקסם את דרישותיה.
מה שהותיר את המעסיק הפוטנציאלי פעור פה, והוביל את התהליך לדד אנד.
בניתוח בדיעבד, מ' עשתה עוד כמה טעויות בדרך, שהקצינו את הפער בין מה שבפועל דרשה לבין תכניות החברה בעניין.
הדרישות כשלעצמן היו אמנם מוגזמות, אבל מקור "הפיצוץ" היה האופן המוטעה שבו הוצגו.
שימו לב! ל-3 אלמנטים,שלצערנו חוזרים על עצמם כחוט השני בקרב מנהלים רבים וטובים:
מ' אישה שלרוב "קוראת" את הצד השני, מבינה את הקודים הא-פורמאליים,
פועלת בתבונה, באלגנטיות, ממקום פתוח ומחבר.
יכולת שמלווה אותה שנים ומסייעת לה כמנהלת לשכנע ולרתום את הנוגעים בדבר.
ולמרות זאת במעמד החשוב הזה, פעלה אחרת, ומעדה.
מ' דואגת ליצור ולטפח מערכות יחסים עם גורמים שונים ומגוונים.
יחד עם זאת במקרה החשוב והמדובר מ' לא דאגה לפתח את מערכת היחסים עם חברת ההד-הנטינג,
לא שאלה את השאלות החשובות, לא נעזרה במקומות שהיה נכון להיעזר.
מ' לא הפיקה את המקסימום בערוץ הזה.
מ' דואגת לשאול, לבדוק, לברר, ללמוד, להתייעץ, להיעזר (במקומות שמרגישה פחות מומחית) כדי להיות מוכנה על הצד הטוב ביותר ומעודכנת.
גם הפעם פעלה כך, במיוחד לאור העובדה שהייתה מנותקת מהשוק ומגמותיו בשנים האחרונות.
אך כמו רבים וטובים אחרים, גם היא נפלה בבחירת "היועצים" שהיו ממקורביה, אך לא היו בעלי הידע והמומחיות הנדרשת לקידום מטרותיה.
לאחר מפח הנפש ושברון הלב, מ' החליטה לבקש ייעוץ להוביל את השינוי המבוקש בקריירה בצורה אחרת ונכונה, ולכן פנתה אלי.
היא מתארת באוזניי את ההחמצה הגדולה ותחושת הפספוס.
בחישוב מהיר, הטעות של מ' עלתה לה 444,000 ₪ בשנה.
הטעות של מ' עלתה לה בתפקיד מעולה שמתאים לה כמו כפפה ליד.
בחברה מצוינת שמתאימה לה ולרצונותיה.
במנכ"ל שבמספר הפגישות המצומצם ראו עין בעין והייתה אינטראקציה מצוינת.
בהתמודדות עם האתגרים שהייתה כמהה להם כבר זמן רב.
לצערנו, סיפורה של מ' שכיח במחוזותינו, וזו הסיבה שאני מעלה אותו על הכתב.
ובעודי כותבת לכם, נזכרתי…בסרטון פרסומת מארגנטינה נראה איש עיוור ובידו מקל נחייה, מגיע למעבר חצייה על שפת כביש סואן.
לפתע פונה אליו אדם שעומד בסמוך אליו, במקרה גם הוא עיוור, ושואל "חוצה"?
העיוור הראשון מבין שהאיש הטוב רוצה לעזור לו לחצות ועונה, "כן בשמחה".
השניים משלבים ידיים ומתחילים לחצות את הכביש
כשהנהגים המופתעים בולמים ברגע האחרון.
על רקע תמונות אלו עולה הכותרת:
גרוע יותר מלא לדעת – זה לחשוב שאתה יודע"